enova365 – oprogramowanie ERP dla rozwoju biznesu

 

System enova365 to najnowszej generacji oprogramowanie ERP przeznaczone do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami. Składa się ze zintegrowanych ze sobą i wykorzystujących wspólną bazę danych modułów, z których każdy odpowiada za określony obszar działalności organizacji i wspomaga występujące w jego obrębie procesy.

enova365 to w 100% polski produkt. Pełny ERP: CRM, Handel, Finanse, HR, Workfl ow oraz BI. Produkt bazuje na kilkunastoletnim doświadczeniu zespołu w budowaniu programu wspierającego procesy w fi rmach. Jest gotowy do pracy w średnich i dużych polskich fi rmach lub do integracji w oddziałach międzynarodowych korporacji zlokalizowanych
w Polsce, pracujących na zagranicznych systemach. Jego przewagą jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur.

 

Architektura modułowa

System łatwo daje się dostosować do potrzeb organizacji nie tylko na etapie wdrożenia, lecz także w trakcie eksploatacji. Dostępny jest w trzech odmianach funkcjonalnych (oznaczonych kolorami: srebrny, złoty i platynowy) odpowiadających potrzebom małych, średnich i dużych firm. Taki model pozwala nie tylko łączyć moduły w różnych wariantach, ale także rozwijać system wraz z rosnącymi potrzebami firmy. Przejście między wariantami odbywa się na zasadzie dodania funkcjonalności i nie wymaga reorganizacji firmy, skomplikowanej wymiany baz, migracji danych czy zakupu nowego systemu.

 

Business inteligence Handel i magazyn Kadry Płace i HR Finanse i Księgowość Procesy Projekty i usługi Sprzedaż i CRM

 

Aplikacje dedykowane

Oprócz modułów o charakterze uniwersalnym (np. Księgowość, Kadry Płace, Handel, CRM,), które doskonale spełniają się w większości przedsiębiorstw, oprogramowanie enova365 można rozbudować o szereg aplikacji dedykowanych dla konkretnych branż (np. sprzedaż internetowa, produkcja czy spedycja). Ponieważ ciągły proces software development przebiega w popularnym środowisku programistycznym Microsoft .NET, HTML5/Java Script i przy zastosowaniu baz danych SQL, nic nie stoi także na przeszkodzie, aby w razie potrzeby opracować na zamówienie klientów indywidualne rozwiązania informatyczne typu custom made, odpowiadające unikalnym potrzebom konkretnego przedsiębiorstwa.

 

Modele instalacji

enova365 daje dużą przewagę w budowaniu modeli biznesowych. System można instalować na różnych serwerach i urządzeniach, zarówno w modelu, w którym oprogramowanie enova365 jest instalowane na serwerach Klienta (podstawowy, dotychczasowo stosowany, inaczej nazywany „on-premise”), jak również w innowacyjnych modelach z dostępem do serwerów zdalnych (modele chmurowe tzw. „in-cloud”, w tym Windows Azure) oraz modelach mieszanych (hybrydowych).

 

Cztery twarze enova365

Wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom i potrzebom użytkowników enova365, w tym popularyzacji urządzeń mobilnych, Soneta zdecydowała się rozwijać system w kierunku Modern UI. enova365 została przystosowana do pracy na Windows 8 i Windows Phone, gdzie możliwe jest korzystanie z aplikacji za pomocą gestów.

Obecnie enova365 posiada 4 interfejsy, które odpowiadają różnym potrzebom i preferencjom użytkowników:

enova365 niezależnie od wykorzystywanego interfejsu posiada tę samą funkcjonalność. Drobne różnice mogą wynikać jedynie z konwencji interfejsów, co w konkretnych przypadkach ma lub będzie miało wpływ na drobne różnice w używaniu funkcji programu.

 

Interfejs okienkowy – skierowany do użytkowników, którzy lubią klasyczny sposób korzystania z systemu, za pomocą tradycyjnych deskopów i myszki.

System: MS Windows

 

Interfejs przeglądarkowy (HTML 5) – dla mobilnych osób, które cenią sobie pracę z systemem w dowolnym miejscu i czasie, z użyciem dowolnego systemu operacyjnego.

System: wszystkie z przeglądarką kompatybilną z HTML5

 

 

Interfejs dotykowy – dla użytkowników tabletów, którzy wolą korzystać z aplikacji poprzez dotyk.

System: MS Windows 8, 8.1, 10, Android

 

Interfejs komórkowy skierowany do osób, które potrzebują mieć podgląd danych lub możliwość zatwierdzania zdarzeń za pomocą smartfona.

System: MS Windows 10, Android

ERP poza biurem

Dzięki modułom służącym do samoobsługi przedsiębiorstwa, dostępności aplikacji na różnych urządzeniach oraz niskim kosztom dostępu jednostkowego w chmurze, enova365 może być wykorzystywana przez wszystkich pracowników firmy. Oprogramowanie ERP to już nie tylko program na biurku księgowej czy zdalne wystawianie faktur, ale integracja wszystkich pracowników i kontrahentów firmy w jednym systemie. w trzech wariantach funkcjonalnych – oznaczonych kolorami enova365 multi.


Platformy webowe dedykowane dla Kontrahentów, Klientów, Pracowników i Klientów Biur Rachunkowych, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność.

To narzędzie do samoobsługi pracowniczej. Umożliwia generowanie
oraz zarządzanie wnioskami i czasem pracy online.
Elektroniczny dostęp kadry kierowniczej do własnych danych kadrowo-
płacowych oraz danych podległych pracowników.
Platforma internetowa B2B dedykowana dla stron transakcji handlowych.
Odbiorcy mogą składać zapytania ofertowe i zamówienia, natomiast dostawcy
przedstawiać swoje oferty.
Narzędzie dla Biur Rachunkowych, służące do komunikacji ze swoimi Klientami
w przestrzeni internetowej. To publikowanie informacji i udzielanie szybkich od-
powiedzi na zapytania Klientów w jednym miejscu, do którego mają stały dostęp.
 
    źródło: www.enova.pl, materiały marketingowe: Soneta Sp. z o.o.